Sign up to save your library
With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.
Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

Search for a digital library with this title
Title found at these libraries:
Library Name | Distance |
---|---|
Loading... |
Dues amigues inseparables. Una pèrdua inassumible. Una vida a la deriva.
La primera novel·la de Dolores Redondo.
A l'humil badia pesquera de Pasajes, als anys 70, envoltada de molls de pesca, estibadors, humitat i salaó, la Pakutxa i la Celeste, dues nenes de cinc anys, forgen una forta amistat. Entre jocs, complicitats i entremaliadures, la dissort irromp a la seva vida i una fatalitat tràgica les separa.
Celeste, la protagonista d'aquesta història, patirà un trauma que es prolongarà durant bona part de la seva vida, amb conseqüències terribles per a ella mateixa i pels que l'envolten. Viurà la soledat d'una personalitat etèria mentre una lluita paradoxal es desencadena en el seu interior, en un intent desesperat per trobar respostes.
«Hi ha mil aspectes sobre els quals ja us he parlat en les meves novel·les i milions que em falten per explicar-vos, però el primer amb el qual vaig haver de fer les paus va ser amb la mort, i ho vaig fer en aquesta novel·la, la primera que vaig escriure». Dolores Redondo Inclou nou pròleg de l'autora.