Die Bande des Schreckens

audiobook (Unabridged)

By Edgar Wallace

cover image of Die Bande des Schreckens
Audiobook icon Visual indication that the title is an audiobook

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Der berühmt berüchtigte Scheckfälscher und Betrüger namens Clay Shelton wird der Ermordung eines Polizisten für schuldig gesprochen und hingerichtet. Kurz vor seinem Tod schwört er sich an jedem zu rächen, der für seine Verurteilung verantwortlich war. Anfangs bleibt seine tödliche Drohung unbeachtet, doch dann werden die Leichen des Staatsanwalts, des Richters und auch des Henkers auf dem Landsitz der Mrs. Revelstoke aufgefunden.
Die Bande des Schreckens