Chiang Kai-shek--Der weiße Diktator

ebook

By Rene Schreiber

cover image of Chiang Kai-shek--Der weiße Diktator

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Chiang Kai-shek, der Mann der die Nachfolge von Sun Yatsen einnahm und das Land in einen langen Bürgerkrieg zog. Zwischen Nationalisten, Kommunisten, Warlords und Japan. Am Ende musste er fliehen und führte seine Diktatur auf Taiwan weiter. Warum er scheiterte, was er geplant hatte und wie es zur heutigen chinesischen Situation zwischen VR China und Taiwan kam, soll in diesem Buch dargestellt werden.
Chiang Kai-shek--Der weiße Diktator