Die Schattengruft & Fluch der Steine

ebook Zwei Romantic Thriller

By Alfred Bekker

cover image of Die Schattengruft & Fluch der Steine

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...

Die Schattengruft & Fluch der Steine

2 Romantic Thriller

von Alfred Bekker

Der Umfang dieses Buchs entspricht 207 Taschenbuchseiten.

Dieses Buch enthält folgende zwei Romane:

Die Schattengruft

Fluch der Steine

Ein Dämon aus dem Totenreich sucht die Lebenden heim - und eine übersinnlich begabte junge Frau muss um ihre Liebe kämpfen.

John Jennings ist ein begnadeter Bildhauer - aber durch seine Werke entfaltet er wahrhaft mörderische Kräfte. Als eine Reporterin sein dunkles Geheimnis erfährt, gerät sie in große Gefahr...

Die Schattengruft & Fluch der Steine