cover image of Sindbad und Klein-Aladin, Folge 5

Sindbad und Klein-Aladin, Folge 5

Bei den 40 Räubern

by Rolf Ell Author · Manou Lubowski Narrator

audiobook

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Große Aufregung! Eine Karawane des Sindbad ist von Räubern überfallen worden. Und da der Kalif mit Geld an dieser Karawane beteiligt ist, fordert er sofortige Genugtuung ... Aber wer soll die Karawane herbeischaffen und die Räuber fangen? - Es bleibt doch wieder Klein-Aladin. Der schafft auch das Unmögliche, obwohl ihm Sindbad und Sulaika böse mitspielen.

Publication Details

Publisher:
All Ears GmbH
Edition:
Unabridged
Publication Date:
2019

Format

  • OverDrive MP3 Audiobook 23.1 MB
  • OverDrive Listen 23.1 MB

Creators

Narrator :
Manou Lubowski
Narrator :
Willi Röbke
Author :
Rolf Ell
Narrator :
Scarlet Lubowski
Narrator :
Manfred Lichtenfeld
Narrator :
Michael Gahr
Narrator :
Alexis von Hagemeister
Narrator :
Werner Abrolat
Narrator :
Gisela Traut
Narrator :
Alexander Pleyer
Narrator :
Fritz Korn
Sindbad und Klein-Aladin, Folge 5
Copy and paste the code into your website.
New here? Learn how to read digital books for free