Sherlock Holmes (Teil 8)--Der Teufelsfuß

audiobook (Unabridged)

By Sir Arthur Conan Doyle

cover image of Sherlock Holmes (Teil 8)--Der Teufelsfuß
Audiobook icon Visual indication that the title is an audiobook

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Der ehrbare Mr. John Scott Eccles übernachtet bei seinem Bekannten Aloysius Garcia. Als er des Morgens erwacht, findet er das Haus verlassen vor. Selbst die Dienerschaft ist nicht auffindbar. Wenig später erfährt er von der Polizei, daß sein Gastgeber in dieser Nacht auf freiem Feld ermordet wurde. Natürlich gerät Eccles in Verdacht. Nur Sherlock Holmes verfolgt eine ganz andere Spur... -
Sherlock Holmes (Teil 8)--Der Teufelsfuß