Baa, Baa, Black Sheep

video

By 트레이스 모러니

cover image of Baa, Baa, Black Sheep

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...

우리 아이의 마음을 튼튼하게 키워 주세요!부모님이 아이에게 줄 수 있는 가장 큰 선물은 건강한 자아입니다. 건강한 자아를 바탕으로 자신이 소중하다고 느끼는 것은 행복한 삶의 첫걸음이지요. 내 감정에 충실하고 나를 소중히 여기는 아이는 나아가 다른 사람의 감정도 헤아릴 수 있어요.<해피 마인드> 시리즈는 자신의 다양한 감정을 잘 이해하고 감정을 조절하는 능력을 키울 수 있게 구성되었습니다. 아이가 스스로의 감정을 지혜롭게 다룰 수 있다고 믿으면, 그로 인해 얻는 자신감과 안정감을 바탕으로 자신이 사는 세계를 끌어안을 수 있답니다.자아가 건강하고 긍정적인 아이는 행복을 넘어 성공적인 삶을 누리게 될 거예요.

Baa, Baa, Black Sheep