Brevíssima relació de la destrucció de la història
ebook ∣ La falsificació de la descoberta catalana d'Amèrica
By Jordi Bilbeny

Sign up to save your library
With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.
Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

Search for a digital library with this title
Title found at these libraries:
Library Name | Distance |
---|---|
Loading... |
La falsificació de la descoberta catalana d'Amèrica
Librooks reedita l'obra pionera de Jordi Bilbeny que ha estat capaç de fascinar milers de lectors i en la qual demostra i argumenta de forma magistral la catalanitat d'En Cristòfor Colom i de la Descoberta d'Amèrica.
Quan es va publicar per primer cop aquesta Brevíssima, el llibre va desfermar un virus contagiós —el virus de la sospita—: la valentia de qüestionar el que hem après als llibres de història. Aquesta reedició vol convidar els nous lectors a continuar descobrint la veritat: que la història oficial ha estat reescrita per la mà dels censors.
"Aleshores, em preguntava: ¿Com és que si el llenguatge i la mentalitat del Descobridor delataven tan transparentment que era un home de formació cultural catalana, tots els llibres el feien passar per genovès? I, encara més: ¿Com és que uns el feien noble i els altres plebeu; uns el consideraven el més gran navegant de tots els temps i uns altres un simple llaner?"