Angst um mein Leben Teil 5

ebook Wo ist Rüdiger

By Monika Stahl

cover image of Angst um mein Leben Teil 5

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Sie wollte mir noch etwas sagen, aber schon ist diese Tür aufgegangen und ich traute meinen Augen nicht, wem ich nun da sah. Noch ehe ich ein Wort sagen kann, hat er bereits den Alarmknopf gedrückt und zog seine Waffe. Ich weiß nicht einmal, wie schnell meine Faust in Rüdigers Gesicht gelandet war, aber eins stand nun fest, er war ein Überläufer. Spielte ein doppeltes Spiel mit uns.
Angst um mein Leben Teil 5