Der diskrete Mr. Flint

audiobook (Abridged)

By Ian Rankin

cover image of Der diskrete Mr. Flint
Audiobook icon Visual indication that the title is an audiobook

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Miles Flint observiert und belauscht Verdächtige für den britischen Geheimdienst. Als ihm kurz hintereinander zwei folgenschwere Fehler unterlaufen, räumen ihm seine Vorgesetzten noch eine letzte Chance ein. Miles soll die Verhaftung von IRA-Terroristen überwachen, was sich für ihn bald als Todesfalle entpuppt. Ab jetzt kämpft er nicht nur um sein Leben, sondern auch darum, die Verschwörung gegen ihn aufzudecken...
Der diskrete Mr. Flint