Über den Münch Amador

audiobook (Unabridged) Eine der tolldreisten Geschichten

By Honoré de Balzac

cover image of Über den Münch Amador
Audiobook icon Visual indication that the title is an audiobook

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Die vielleicht lustigste von Balzacs tolldreisten Geschichten
Es regnet, die Dämmerung bricht herein, und der König bittet den Abt von Tourpenay, die anwesenden Damen mit erbaulichen Geschichten zu unterhalten, deren Inhalt nicht weiter als bis zur Gürtellinie reichen solle. Doch der Abt ist ein altes Schlitzohr und folgt dieser Bitte sehr wohl, er geht keinen Zoll weiter, allerdings von den Füßen an gerechnet ...

(Laufzeit: 58min)

Über den Münch Amador