Der neunte Buddha

ebook Thriller

By Daniel Easterman

cover image of Der neunte Buddha

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...

Tödlicher Machtkampf in Tibet.

1921: Christopher Wylam, Mitarbeiter des britischen Geheimdienstes, sucht nach seinem zehnjährigen Sohn, der gekidnappt wurde. Er verfolgt die blutige Spur von England über Indien bis in ein tibetisches Kloster. Dort trifft er auf seinen Gegenspieler, den Vertreter einer feindlichen Macht ...

Ein furioser Thriller, der in die faszinierende Geschichte Tibets und der Mongolei führt.

"Ein rasanter Thriller!" Publishers Weekly.

"Hochspannung!" Sächsische Zeitung.

Der neunte Buddha