We want your feedback!
Click here
cover image of Die Kammer

Die Kammer

Roman

by John Grisham

ebook

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today

Subjects

»John Grisham in Höchstform.« The New York Times

Im Hochsicherheitstrakt des Staatsgefängnisses von Mississippi wartet Sam Cayhall auf seine Hinrichtung. Er ist wegen eines tödlichen Bombenanschlags verurteilt. Seine Lage ist hoffnungslos. Nur der Anwalt Adam Hall kann ihm noch eine Chance bieten. Es geht um Tage, Stunden, Minuten.



Publication Details

Publisher:
Heyne Verlag
Publication Date:
2013

Format

  • Kindle Book
  • OverDrive Read 1.2 MB
  • Adobe EPUB eBook 2.4 MB

John Grisham (Author)

John Grisham hat 24 Romane, ein Sachbuch, einen Erzählband und drei Jugendbücher veröffentlicht. Seine Bücher wurden in 38 Sprachen übersetzt. Er lebt in Virginia und Mississippi.

More about John Grisham
Die Kammer
Copy and paste the code into your website.