Sign up to save your library
With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.
Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

Search for a digital library with this title
Title found at these libraries:
Library Name | Distance |
---|---|
Loading... |
À la ricerca di u tempu persu (titulu originale francese: À la recherche du temps perdu) di Marcel Proust hè cunsideratu cum'è una di e più grandi opere literarie di u XXu seculu. St'opera monumentale in sette volumi trascende a narrativa tradiziunale per offre una riflessione prufonda nantu à a natura di a memoria, u passaghju di u tempu è a cumplessità di l'esistenza umana. Attraversu l'ochji di u narratore senza nome, Proust intraprende una esplorazione intima di l'amore, di u desideriu, di a perdita è di a ricerca di a cunniscenza di sè, sciugliendu i fili fragili chì cunnettanu u passatu è u presente.
À u core di st'opera maestru si trova u mumentu u più celebre: l'attu apparentemente triviale di u narratore chì assaghja una madeleine immersa in u tè. Questa sperienza sensoriale diventa un portale chì libera un torrente di ricordi longamente nascosti chì scorrenu attraversu a so cuscenza. Proust capisce, cù una precisione senza paragone, u putere effimeru ma durabile di a memoria—cum'è e sensazioni fugace ponu rinvivisce mondi sanu d'emozioni è d'esperienze, sfumendu e cunfine trà u presente è u passatu. A so riflessione nantu à u tempu hè tenera è prufonda, sottolineendu a verità toccante chì, ancu s'ellu u tempu persu ùn pò esse ricuperatu, i so rimbombi restanu in noi, furmendu ciò chì diventemu.
Publicatu per a prima volta trà u 1913 è u 1927, À la ricerca di u tempu persu ferma una esplorazione senza tempu di a cundizione umana. A so prosa intricata è a so prufundità filosofica invitanu i lettori à un labirintu di penseri è di sensazioni, induve ogni pagina rivela novi strati di intuizione. Avà in u duminiu publicu, stu culossu literariu cuntinua à ispirà è sfidà e generazioni, prupunendu una riflessione prufonda nantu à l'interazzione eterna trà u tempu, a memoria è l'identità.