A Novu Testamentu salmu
ebook ∣ Puesia per a sucità d'oghje, aghjunghjendu à i salmi di u rè David.
By Ryno du toit
Sign up to save your library
With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.
Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.
Search for a digital library with this title
Title found at these libraries:
| Library Name | Distance |
|---|---|
| Loading... |
In u passatu, a puesia dicia e so parolle, avia a so saviezza, ma pò st'arte antica di puesia affruntà e prove di l'anima muderna ? Un vulume sacru diversu da qualsiasi altru hè natu - un libru cunnisciutu cum'è u Novu Testamentu. Ancu s'ellu hè natu da a Scrittura, ùn era micca limitatu solu à u duminiu di a religione. Era una guida per i stanchi, un specchiu per quelli chì cercanu, è una voce per quelli chì ùn sò micca ascoltati.
Stu libru ùn hà micca solu predicatu - hà riflettutu poeticamente. Hà fattu dumande audaci chì anu risuonatu in e camere di a fede: Diu stà sempre trà noi ? Chì ghjè a fede in un'epoca di dubbitu ? Chì rolu ghjoca u divinu in a rete intricata di a sucietà d'oghje ? È al di là di questu, hà guardatu in l'orizonte incertu, cuntemplendu u destinu di l'umanità.
In e so pagine, u lettore truverebbe versi puetichi chì ùn si sò micca ritirati da u dulore. Parlavanu di ferite sia nascoste sia crude - di abusi subiti in silenziu, di amore cercatu in l'ombre digitale, di matrimonii messi à prova da u tempu è da a verità. Esplorava i pesi di u corpu è di u spiritu: a lotta cù u cibu, a cumplessità di u desideriu, u pesu di a tensione finanziaria, u focu di a rabbia, l'attrazione di i pari è l'ombra di a dipendenza.
Eppuru, a puesia in Un Salmu di u Novu Testamentu ùn hè micca solu di l'omu nantu à a terra; alza u so sguardu versu i regni invisibili, esplorendu a presenza di l'angeli è l'influenza di Satanassu, è cumu queste forze formanu u mondu sottu. Hà tracciatu a vita di Ghjesù è di l'apòstulu Paulu - micca cum'è figure luntane di legenda, ma cum'è archetipi viventi chì i so viaghji scossenu sempre i cori di i cercatori.
U più maravigliosu di tuttu, l'ultimi capituli - quelli di l'Apocalisse - sò stati trasfurmati in salmi lirici, ognunu numeratu è numinatu, cuminciendu cù u Salmu 151. Queste interpretazioni puetiche anu offertu chiarezza è grazia, permettendu à a prufezia di esse sentita quant'è capita.
Stu libru ùn si legge micca solu, si sperimenta. Sfida l'anima, suscita a mente è apre u core à nove dimensioni di verità. Hè un ponte trà u sacru è u seculare, l'anticu è l'avà. È cusì, caru cercatore, a quistione ferma: entrerete in e so pagine è viaghjarete à traversu e prufundità di u Salmu di u Novu Testamentu, in un linguaghju pueticu anticu ?
