A Novu Testamentu salmu

ebook Puesia per a sucità d'oghje, aghjunghjendu à i salmi di u rè David.

By Ryno du toit

cover image of A Novu Testamentu salmu

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

Download Libby on the App Store Download Libby on Google Play

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Library Name Distance
Loading...

In u passatu, a puesia dicia e so parolle, avia a so saviezza, ma pò st'arte antica di puesia affruntà e prove di l'anima muderna ? Un vulume sacru diversu da qualsiasi altru hè natu - un libru cunnisciutu cum'è u Novu Testamentu. Ancu s'ellu hè natu da a Scrittura, ùn era micca limitatu solu à u duminiu di a religione. Era una guida per i stanchi, un specchiu per quelli chì cercanu, è una voce per quelli chì ùn sò micca ascoltati.

Stu libru ùn hà micca solu predicatu - hà riflettutu poeticamente. Hà fattu dumande audaci chì anu risuonatu in e camere di a fede: Diu stà sempre trà noi ? Chì ghjè a fede in un'epoca di dubbitu ? Chì rolu ghjoca u divinu in a rete intricata di a sucietà d'oghje ? È al di là di questu, hà guardatu in l'orizonte incertu, cuntemplendu u destinu di l'umanità.

In e so pagine, u lettore truverebbe versi puetichi chì ùn si sò micca ritirati da u dulore. Parlavanu di ferite sia nascoste sia crude - di abusi subiti in silenziu, di amore cercatu in l'ombre digitale, di matrimonii messi à prova da u tempu è da a verità. Esplorava i pesi di u corpu è di u spiritu: a lotta cù u cibu, a cumplessità di u desideriu, u pesu di a tensione finanziaria, u focu di a rabbia, l'attrazione di i pari è l'ombra di a dipendenza.

Eppuru, a puesia in Un Salmu di u Novu Testamentu ùn hè micca solu di l'omu nantu à a terra; alza u so sguardu versu i regni invisibili, esplorendu a presenza di l'angeli è l'influenza di Satanassu, è cumu queste forze formanu u mondu sottu. Hà tracciatu a vita di Ghjesù è di l'apòstulu Paulu - micca cum'è figure luntane di legenda, ma cum'è archetipi viventi chì i so viaghji scossenu sempre i cori di i cercatori.

U più maravigliosu di tuttu, l'ultimi capituli - quelli di l'Apocalisse - sò stati trasfurmati in salmi lirici, ognunu numeratu è numinatu, cuminciendu cù u Salmu 151. Queste interpretazioni puetiche anu offertu chiarezza è grazia, permettendu à a prufezia di esse sentita quant'è capita.

Stu libru ùn si legge micca solu, si sperimenta. Sfida l'anima, suscita a mente è apre u core à nove dimensioni di verità. Hè un ponte trà u sacru è u seculare, l'anticu è l'avà. È cusì, caru cercatore, a quistione ferma: entrerete in e so pagine è viaghjarete à traversu e prufundità di u Salmu di u Novu Testamentu, in un linguaghju pueticu anticu ?

A Novu Testamentu salmu