Catalunya no acaba a la Panadella
ebook ∣ Un assaig breu i contundent a favor de la pagesia, de Lleida i del problema de l'aigua a Catalunya · L'Ancora
By Francesc Canosa Farran
Sign up to save your library
With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.
Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

Search for a digital library with this title
Title found at these libraries:
Library Name | Distance |
---|---|
Loading... |
Un assaig breu i contundent a favor de la pagesia , de Lleida i sobre el problema de l'aigua a Catalunya
El periodista i escriptor lleidatà Francesc Canosa ens exposa, en un assaig contundent, els interrogants del nostre futur (la sequera, l'aigua, els aliments, els pobles, les ciutats, les infraestructures, la terra...), que té en Lleida l'epicentre d'un horitzó per a tot el país, més enllà de Barcelona. Els pagesos tornen a ser l'avantguarda i posen en evidència, més que mai, que Catalunya no acaba a la Panadella.
«Els pagesos venen a Barcelona perquè s'estan morint. Escanyats. Ha passat una cosa que no havia passat mai. Bé, no havia passat en cent seixanta-un anys, i esclar, abans era impossible que passés. Per primer cop el canal d'Urgell tanca l'aixeta. No hi haurà aigua».