We want your feedback!
Click here
cover image of Sind die Anthroposophen "Verschwörungstheoretiker"?

Sind die Anthroposophen "Verschwörungstheoretiker"?

1. Auflage

by Michael Heinen-Anders

ebook

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Eine immer wieder aktuelle "brennende Frage" aus dem Umfeld der Anthroposophie.

Publication Details

Publisher:
Books on Demand
Publication Date:
2018

Format

  • OverDrive Read
  • Adobe EPUB eBook 67.5 KB

Michael Heinen-Anders (Author)

Michael Heinen-Anders wurde am 25.02.1960 in Köln geboren. Er studierte an der Bergischen Universität Wuppertal Wirtschafts- und Sozialwissenschaften. 1989 schloss er das Studium als Diplom-Ökonom ab. Michael Heinen-Anders trat 1994 der Anthroposo...

More about Michael Heinen-Anders
Sind die Anthroposophen "Verschwörungstheoretiker"?
Copy and paste the code into your website.