Den Himmel auf Erden für Dich

ebook

By Christine Rimmer

cover image of Den Himmel auf Erden für Dich

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...

Blondes Haar. Veilchenblaue Augen. Lange Beine. Eine hinreißende Figur. Kein Zweifel: Die zauberhafte Melinda ist ein Traum von einer Frau. Doch Cole bleibt misstrauisch. Er glaubt nicht, dass eine Vertreterin für sexy Dessous die Richtige für einen ernsthaften Tierarzt aus Texas ist. Aber er ist ihr längst rettungslos verfallen ...

Den Himmel auf Erden für Dich