Freddy der freundliche Feuerwehrmann

ebook

By Bernard Levine

cover image of Freddy der freundliche Feuerwehrmann

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Liebe Mütter und Väter, eure Kinder werden große Freude daran haben, über meinen Beruf zu erfahren. Ich bin Freddy der freundliche Feuerwehrmann. Schaut mit euren Kindern im Feuerwehrhaus vorbei, um zu sehen, was ich tue. Ich habe viele interessante Geschichten zu erzählen. Willkommen in meinem Feuerwehrhaus!
Freddy der freundliche Feuerwehrmann