Star Wars Masters, Band 10

ebook Rebellion I: Mein Bruder, Mein Feind · Star Wars Masters

By Rob Williams

cover image of Star Wars Masters, Band 10

Sign up to save your library

With an OverDrive account, you can save your favorite libraries for at-a-glance information about availability. Find out more about OverDrive accounts.

   Not today
Libby_app_icon.svg

Find this title in Libby, the library reading app by OverDrive.

app-store-button-en.svg play-store-badge-en.svg
LibbyDevices.png

Search for a digital library with this title

Title found at these libraries:

Loading...
Janek "Tank" Sunber ist er das Paradebeispiel für einen guten Imperialen Offizier: loyal, pflichtbewusst und von der Richtigkeit der Sache, für die er kämpft, überzeugt. Das ändert sich als er auf seinen Jugendfreund Luke Skywalker trifft, der für die Rebellen und somit seinen erklärten Feind eintritt. Durch dieses Treffen gerät Janeks Weltbild ins Wanken und er weiß nicht mehr, ob er auf der richtigen Seite steht.
Star Wars Masters, Band 10